[ Message Archive | GraniteCityGossip ]

    Re: Drunken Russians Archived Message

    Posted by Blu on June 7, 2019, 2:21 pm, in reply to "Re: Drunken Russians"

    Talk about shallow research, my gosh!

    First start off with some enlightenment of "Falun Dafa" and how the Communist Party of China quelled its practice with horrible human rights abuses.

    Secondly, from your own source in a failed attempt to belittle the article's source: he Epoch Times is a multi-language newspaper[2] headquartered in New York City. The company was founded in 2000 by John Tang and a group of Chinese Americans associated with the Falun Gong spiritual movement.[3] The newspaper covers general interest topics with a focus on news about China and human rights issues there. It draws from a network of sources inside China, as well as Chinese expatriates living in the West.[4][5][6][7] The Epoch Times is widely distributed in overseas Chinese communities, and has been publishing in Chinese since May 2000.[8] It is either sold or distributed free-of-charge in 35 countries, including various intranational regional editions. It has editions in English, Chinese and nine other languages in print,[9] as well as 21 different languages on the internet.[10] Weekly print editions are also available. A typical issue includes sections for world and national news, op-eds, sports, entertainment, business, arts and culture, travel, health and automobiles.[11] The Epoch Times websites are blocked in mainland China,[8] but people can access the newspaper using VPNs that function in mainland China.

    Third, the reporting was not biased and the incident DID happen.

    Message Thread: